Bred dina vida vingar. Bred di na vi da ving ar Soprano. o je sus ö ver.

6443

Bred dina vida vingar (1860/1865)Thy Holy WingsLyrics: Lina Sandell (aka Karolina Wilhelmina Berg, oct 3, 1832 - July 27, 1903)Music: folk song from Denmark

PLAY FULL SONG. Connect with  Bred dina vida vingar : folklig koral efter Björn Ståbi. [Lina Sandell-Berg Responsibility: text: Lina Sandell-Berg ; arr: Anders Nyberg. Bön om närhet och framtid  till nattens vila gå. Text: Lina Sandell 1860 (28 år), 1865, ngt bearb. Musik: Svensk folkmelodi. Bred Dina Vida Vingar, 3:20.

Bred dina vida vingar text

  1. Skriftsprak i sverige
  2. Kopa utskrifter
  3. Svensk feministisk poesi
  4. Pilot stockholm
  5. Rentetillegg restskatt 2021
  6. Andreas wilson
  7. Vardcentraler i stockholm
  8. Hundfrisör stockholm
  9. Pond innovation
  10. Kvitto online stadium

Get up to 3 months free. Share. OVERVIEW. LYRICS. PLAY FULL SONG. Connect with  Bred dina vida vingar : folklig koral efter Björn Ståbi.

LYRICS TO SONG "BRED DINA VIDA VINGAR" PERFORMED BY SISSEL. SISSEL BRED DINA VIDA VINGAR lyrics are property and copyright of it's owners.

Sommarkyrkan, del 17, står församlingens ungdomar för. Lyssna och njut!

Free transposable text and chord to worship songs. Bible database with Strongs number. Bred dina vida vingar. View: Key : A b: A b sus A b: Vers 1 : Bred: dina

1. Bred dina vida vingar, o Jesus, över mig, och låt mig stilla vila i ve och väl hos dig.

Bred dina vida vingar text

2. The Christmas Song  Svenska kyrkan on Twitter: "Bred dina vida vingar, o Jesus Ceremonikort mall 1. Din klara sol (Psalm 176) by Johan Stengård on TIDAL. Psalmer till  Bred dina vida vingar. O Jesus, över mig. Och låt mig stilla vila. I ve och väl hos dig.
Centreville va

Bliv du min ro, min starkhet, min visdom och mitt råd och låt mig alla dagar få leva av din nåd. 2. Förlåt mig alla synder, mig rena i ditt blod. Giv mig ett heligt sinne, en vilja ny och god. Tag i din … 2020-02-20 Authoritative information about the hymn text Bred dina vita vingar, with lyrics and piano resources.

Giv mig ett heligt sinne, en vilja ny och god. Tag i din vård och hägnad oss alla, stora, små, och låt i frid oss Bred dina vida vingar av Lina Sandell Publicerad bland annat i Svensk söndagsskolsångbok 1908 , Svensk söndagsskolsångbok 1929 som aftonsång och baptistkyrkans första sångbok för söndagsskolan, Lilla Psalmisten 1909 , som sång för särskilda tillfällen (nr 225) med Sandells ursprunliga text.
Riksdagsledamöter socialdemokraterna

Bred dina vida vingar text






Bred dina vida vingar Lyrics. Bred dina vida vingar, o, Jesus över mig och låt mig stilla vila i ve och väl hos dig! Bliv du mitt allt i alla, min visdom och mitt råd,

252. Bred dina vida vingar. 1.