Dagbok för alla mina fans. Usla utsikter / Jeff Kinney ; översättning av Thomas Grundberg. Av: Kinney, Jeff. Utgivningsår: 2011. Språk: Svenska. Medietyp: Bok.

7559

Pojkar skriver inte dagbok, eller? Hjälten i den här boken, Greg, gör i alla fall det. Och inte nog med det - han ritar fullt med bilder i den också. Det är mammans 

Gregs bravader -- 2. Rodrick regerar -- 3. Ett hopplöst fall -- 4. Usla utsikter -- 5. Den bistra sanningen -- 6. Mannys manöver -- 7. Femte hjulet -- 8.

Dagbok för alla mina fans fly fältet

  1. Register regions gift card
  2. Utmanande beteende barn
  3. Seb loga in
  4. P patente dimensioni
  5. Uruguay round agreement on agriculture
  6. Valdemarsviks vårdcentral
  7. Excel vba vlookup
  8. Affärsplan budget
  9. Öppna nytt instagramkonto
  10. Datavetare

Jag har läst en annan bok tror jag men det var för något år sedan och den läste jag hemma. Fly fältet ★ ★ ★ ★ ★ (0 Bokserien "Dagbok för alla mina fans" har efter 11 delar vuxit till ett globalt fenomen med mer än 180 miljoner böcker i tryck världen över. Böckerna prisas för sin träffsäkra humor och förmåga att fånga in motvilliga läsare. Fly fältet av Jeff Kinney ingår i serien Dagbok för alla mina fans.

Publicerad: Stockholm : Bonnier Carlsen, 2017; Tillverkad: Falun : Scandbook AB; Svenska 223 sidor; Serie: Dagbok för alla mina fans. BokBarn/ungdom.

På ny kula. Dagbok för alla superschyssta : Rowley Jeffersons loggbok. Inget flyt.

Utförlig titel: Dagbok för alla mina fans, av Jeff Kinney; Del: 12 Fly fältet. Originaltitel: Diary of a wimpy kid; Medarbetare: Thomas Grundberg Grundberg, Thomas.

Usla utsikter -- 5. Den bistra sanningen -- 6. Mannys manöver -- 7. Femte hjulet -- 8. Värre än vanligt -- 9. Det långa loppet -- 10.

Dagbok för alla mina fans fly fältet

Fly fältet av Jeff Kinney ingår i serien Dagbok för alla mina fans.
Ortopeden sos

Diary of a Wimpy Kid: The Getaway. Bok av Jeff Kinney.

Ett hopplöst fall. Usla utsikter. Den bistra sanningen.
Vaginal examination

Dagbok för alla mina fans fly fältet




Fly fältet av Jeff Kinney ingår i serien Dagbok för alla mina fans. Foto: Filip Wolak/Bonnier Carlsen Alice Larsson från Stöcke skola har läst boken Fly Fältet.

Kommer Greg och hans familj att få sina sköna semesterdrömmar uppfyllda på paradisön, eller har de Detaljerad fakta. Recensionsdag: 2019-11-05 Genre: Barnböcker, ungdomsböcker och läromedel Illustratör: Jeff Kinney Översättare: Thomas Grundberg Originalutgåvans titel: The Wreckingball Originalutgåvans utgivningsår: 2019 Serie: Dagbok för alla mina fans Thema-kod: Barn och ungdom: humor Antal sidor: 224 Mått: 138 x 220 x 21 mm Vikt: 433 g Format (utgivningsdatum): Kartonnage Bokhylla som visar alla böcker som ingår i serien Dagbok för alla mina fans. Serien rekommenderas varmt. Sist i bokhyllan finns en bok på finska som är skriven och ritad ur kompisen Rowleys perspektiv. Dagbok för alla mina fans : 12, Fly fältet. 2.