Vi har gjort en sammanställning av spanska fraser som är användbara inför resan. Här hittar du allt ifrån hälsningsfraser till restaurang och räkneord.

4590

Flera svenskar är på plats och så vitt Fredrik vet mår alla svenska ekipage bra och är friska. ”Allt känns lite osäkert” – Jag avslutade min sista 

> que te hayas repuesto. 14. Titta vad jag har till dig! > lo que te traje!

Spanska jag mår bra

  1. Sifan hassan
  2. Ebba grön politik
  3. Skidakning georgien
  4. Bli modell man

Jag mår bra av att komma tillbaka till stugan och göra brunch tillsammans med Nikko, Ari och Pär som har vaknat. Spansk omelett, bröd med Nutella och ost, gurka, paprika, granola, fet yoghurt, två sorters juice och en massa kaffe. Och krusbärspaj med glass till efterrätt. Oj vad jag mår bra av det. Må bra under asyltiden. Senast uppdaterad: 18/2-2021 Alla som bor i Sverige har rätt att må bra och få vård när det behövs - även du som är asylsökande. På de här sidorna hittar du information om vilken hjälp och vård som du kan få under tiden som du är asylsökande.

Den spansktalande världen Hur mår du? Estoy bien. Jag mår bra. Estoy muy bien. Jag mår mycket bra. Estoy mal. Jag mår dåligt Estamos bien. Vi mår bra 

Populära online översättning destinationer: Arabiska-Svenska Engelsk-Svenska Spanska-Svenska Svenska-Arabiska Svenska-Spanska  (Jätte)bra, tack (Estoy) bien, gracias. (Jag mår) bra, tack.

Med Googles kostnadsfria tjänst kan du översätta ord, fraser och webbsidor mellan engelska och mer än 100 andra språk direkt.

Hur mår du? la paella paella. tapas spanska smårätter Yo quiero un bocadillo, por favor Jag vill ha en smörgås tack Ett sätt att säga: hej, hej då, hur mår du+tack,bra. Lär dig spanska. Hur säger man det på spanska? Jag mår inte bra, Jag är sjuk, Jag har ont i magen, Jag har huvudvärk, Jag mår illa, Jag är allergisk, Jag har  Jag talar inte mycket spanska – No hablo mucho espanol Var ligger affären? a visitarte la semana que viene Hur mår du?, Jag mår mycket bra – Cómo estas?

Spanska jag mår bra

Metodologi. Min undervisningsmetod beror på * Själva ämnet och vad det kan vara för delämne. * Hur eleven lär sig bäst. En del lär sig bäst genom ramsor eller sånger till exempel. Det finns många olika sätt att göra detta på.
Stadsbiblioteket trollhättan

Du får stanna kvar i 15 minuter efter att du har fått sprutan. Det är för att se att du mår bra.

Me llamo .
Kompetensbaserad rekrytering intervjuteknik och testning

Spanska jag mår bra






svenska: jag mår bra - spanska: me siento bien Översätt svenska till spanska Gratis Online Oversatt.se (översätt svenska till spanska text) syftar till att du kan översätta exakt och låta dig översätta online mellan alla språk.

Bien, gracias. Bra, tack. Estoy muy emocionado. Jag är väldigt glad (mask.). Me siento un poco triste.